web analytics
TAG Heuer Formula 1

TAG Heuer Formula 1

Συνεχίζει να εντυπωσιάζει χωρίς να θέλει να σου φάει όλο το μισθό.

Στα μέσα της δεκαετίας του ’80, τότε που η Heuer έγινε TAG Heuer, το Formula 1 ήταν ένα από τα πρώτα μοντέλα της νέας συνεργασίας. Ήταν ενδεικτικό της στροφής που θα επιχειρούσε η νέα φίρμα σε μοντέρνα σχέδια και ελκυστικές τιμές. Εκείνη την εποχή, βέβαια, το TAG Heuer Formula 1 φορούσε ένα μηχανισμό quartz. Πολύ πιο ανθεκτικό από το μέσο όρο μεν, αλλά quartz. Στην ουσία το Formula 1 ήταν η ελβετική απάντηση στα ιαπωνικά ρολόγια με μπαταρία, μια κομψή, αλλά και στιβαρή παρουσία που η όψη της αναφερόταν περισσότερο στην ελβετική παράδοση στην ωρολογοποιία, παρά στην τιμή του μοντέλου.

tagheuer

Το καινούριο Formula 1 «προτιμά» τα ατσάλινα μπρασελέ.

Τα χρόνια πέρασαν, η διαμάχη «μηχανικό ή quartz;» εξασθένησε, αλλά η λογική του Formula 1 δεν άλλαξε. Την τελευταία δεκαετία η TAG Heuer έχει ορίσει μια νέα ρότα που τη συνδέει ακόμη περισσότερο με την ελβετική της κληρονομιά, πράγμα που σημαίνει ότι δεν αρκεί απλά η όψη, αλλά χρειάζεται και η καρδιά να χτυπάει σε ρυθμούς ελβετικούς. Εξοπλισμένο πλέον με αυτόματο μηχανισμό, τον Calibre 16, την εκδοχή της TAG Heuer του περίφημου Valjoux 7750 για τον οποίον σου έχουμε ήδη πει τόσα πολλά και ωραία και δίνοντας όλο και περισσότερη σημασία στα ατσάλινα μπρασελέ σε σχέση με τα καουτσουκένια λουράκια που κυριαρχούσαν στο παρελθόν, το Formula 1 είναι πλέον ένα entry level μοντέλο που δεν φοριέται μόνο σε σπορ στιγμές, αλλά μπορεί άνετα να στηρίξει το ντύσιμο του γραφείου ή και πιο αμπιγέ εμφανίσεις. Είναι ένα ρολόι – πασπαρτού, για το οποίο η ελβετική εταιρεία κατορθώνει να διατηρεί την τιμή χαμηλά, εκεί που ήταν όταν το πρωτοπαρουσίασε.

Αδιάβροχο σε βάθος 200 μέτρων, με αυτόματο μηχανισμό που προσφέρει ενδείξεις χρονογράφου και ημερομηνίας και power reserve 42 ωρών, με στεφάνη που φέρει ενδείξεις ταχυμέτρου και κάσα από ανοξείδωτο ατσάλι, διαμέτρου 44 χιλιοστών, το TAG Heuer Formula 1 του 2014 έχει τις ίδιες προθέσεις με τον πρόγονό του της δεκαετίας του ‘80, αλλά είναι όσο μοντέρνο κι όσο «ελβετικό» χρειάζεται για να ικανοποιήσει το κοινό του: τον παθιασμένο με το μηχανοκίνητο αθλητισμό ή, γενικότερα, τα σπορ δυναμικό, νέο άντρα που θέλει να αποδείξει ότι ξέρει τι σημαίνει value for money.

(Γράφτηκε για το Askmen)