Ένα χάλκινο για την Εθνική Μπάσκετ
Η επίσημη σελίδα της στο Facebook βραβεύτηκε με Bronze Award στα Βραβεία Lighthouse E-Volution, για τη στρατηγική της στα Social Media.
Eίναι ωραίο όταν η δουλειά σου έχει να κάνει με κάτι που γουστάρεις. Ακόμη κι αν αυτό που γουστάρεις πέφτει πάνω στις καλοκαιρινές σου διακοπές. Από το 2012, ως Social Media Specialist αρχικά και Key Content Director πλέον της Valuecom, δουλεύω για λογαριασμό της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης και της Eurobank, μεγάλου χορηγού της Εθνικής Ομάδας Μπάσκετ, τη σελίδα της στο Facebook. Στα insights έχουμε πετύχει ήδη άπειρες διακρίσεις -χθες ήταν η ώρα να αναγνωριστεί η προσπάθειά μας και επίσημα, με ένα Bronze Award για τη Στρατηγική μας στα Social Media, στα Βραβεία Lighthouse E-Volution. Το παρέλαβα παρέα με τον Αλέξανδρο Ζιφτσόγλου της Eurobank, αλλά τα συγχαρητήρια πρέπει να πάνε και στον Παναγιώτη Μένεγο που τρέχει κάθε Αύγουστο και Σεπτέμβριο πίσω από την ομάδα στα διεθνή τουρνουά για να μας μεταφέρει το κλίμα από το παρκέ (και άλλα τέτοια κλισέ) και τον Πέτρο Φρονίστα που σχεδίασε τη φοβερή εικαστική ταυτότητα που έκανε όλη τη διαφορά πέρσι, κατά τη διάρκεια του Μουντομπάσκετ.