Η νύχτα που σαρώσαμε τα Social Media Awards
2 χρυσά και 1 ασημένιο στα Social Media Awards για τα projects της Nike.
Πέρσι ήταν το Nike Football και, κυρίως, η παρουσία της Εθνικής ποδοσφαίρου στο Μουντιάλ της Βραζιλίας και η υποστήριξη της Nike στη ομάδα, φέτος είναι το Nike Women / Running και μια σειρά από social media ενέργειες που έσπασαν το Internet. Στα τρία χρόνια που έχω αναλάβει το λογαριασμό της μεγάλης εταιρείας αθλητικών ειδών για τη Valuecom, οι επιτυχίες έρχονται η μία μετά την άλλη -θυμίζοντας σε βραβεία τα καλά μου χρόνια στο στίβο, στα τέλη της δεκαετίας του `90. Από τα Social Media Awards φεύγουμε σήμερα με δύο χρυσά και ένα ασημένιο, την καλύτερη επιβράβευση για τη στρατηγική και την υλοποίηση μιας φοβερής καμπάνιας. Στη φωτογραφία, μαζί με τις Μαρία Τσέλιου (Digital Manager – Nike) και Σοφία Βουρλάκη (Account Manager – Valuecom PR).